اس ام اس دلشکسته دی ماه

ساکت نیستم
لبهایم هم نسوخته است
تنها
تمام من
تاول زده
از آشی که نخورده ام…



به تاوان اینکه شکستند دلم را
میشکنم دلها را
گناهش پای کسی که دلم راشکست!!



قـــلــبم را عــــــصب کـــــــــشــــــــی کرده ام...
دیگـر نه از ســـــــــردی نگـــــــــاهی.
می لرزد...
...
...و نـه از گرمــــــــی آغوشــــــی
مــــــــی تپد..



خیلی دلم براش تنگ شده. هر لحظه میدونم ک الان احتمالا درحال انجام چ کاریه‏! همش چشمم ب گوشیه... پس کی میخواد برگرده‏‏?‏ ;(



دلم قد خدا واسه کسی تنگ شده......که یه روزایی بهم میگفت قد خدا دلتنگتم برگرد....ولی من شکستمش...حالا دارم میشکنم..... :(




آخر قصه ی ما را همان اول لو دادند!
همان جایی که گفتند: یکی بود، یکی نبود...


شنیده ای می گویند:بی خبری خوش خبری..؟؟
شده حکایت ترس من
این روزها از ترس اینکه دلتنگم نباشی حتی می ترسم بپرسم
خوبی؟؟؟؟


دلتنگی یعنی:
روبروی یک دریا ایستاده باشی...
خاطره یک خیابون خفه ت کنه !



باران که می بارد، دلم برایت تنگ تر میشود، راه می افتم بدون چتر، من بغض میکنم
آسمان... گریه...



گل نازم دلم تنگه...نذاشتن پیش هم باشیم
حالا باید جدا ازهم اسیر دردو غم باشیم
دلم تنگه گل نازم ...نگی از تو جدا بودم
اگه پرسیدن اون کی بود نگی من بی وفا بودم
دلم تنگه واسه چشمات.........



فکر میکردم رفتنت فقط تو روحیه م اثر گذاشته ...ولی رو جسمم اثر گذاشته! آخه وقتی عکستو میبینم تموم تنم یخ میکنه...


این روزها همه به من دلتنگی هدیه می دهند …
لطفا آتش بس اعلام کنید !
به خدا تمام شد دلم …


چه فرقی می کند
آن سوی دنیا باشم یا فقط چند کوچه آن طرف تر...؟!
پای عشق که در میان باشد
دلتنگی دمار آدم را در می آورد ...


تو چه میفهمی از روزگارم…؟
از دلتنگی ام؟
گاهی به خدا التماس میکنم خوابت را ببینم…
می فهمی؟
فقط خوابت را…


به دلم افتاده بود امشب حتما خوابتو میبینم...
انقدر خوشحال بودم که تاصبح خوابم نبرد
باور کن&


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط MASOOD